Adele breekt Grammy doormidden voor Beyonce!

De 59e editie van de Grammy Awards vond zondagnacht weer plaats. De grote winnaar? Adele ging naar huis met vijf prijzen voor haar nummer Hello en haar album 25. Ze mocht onder andere de beelden voor best geschreven lied, best gezongen lied en voor beste plaat mee naar huis nemen.

Terecht? Als het aan Adele ligt niet. In een emotionele speech wanneer ze de prijs voor ‘Beste Album’ accepteert, richt de Britse zangeres zich tot niemand minder dan Beyoncé. „Het Lemonade-album, Beyoncé, was zo monumentaal, zo goed uitgedacht. Zo mooi en intiem. We hebben een andere kant van je gezien die je ons niet altijd laat zien, dat waarderen we.”

Kracht

„Hoe je mij en mijn vrienden laat voelen, hoe je mijn zwarte vrienden laat voelen, het geeft kracht. Jij zorgt ervoor dat ze voor zichzelf opkomen. Ik hou van je, ik heb altijd van je gehouden en ik zal altijd van je houden”, prijst Adele haar idool. „Ik kan deze prijs niet accepteren.” In het publiek zit Beyoncé, de tranen rollen over haar wangen terwijl ze „thank you, I love you” naar Adele fluistert.

 

 

 

Geef een reactie

